vrijdag 1 januari 2010

HAPPY NEW YEAR


Dit is mijn eerste blog ooit. Mijn eerste blog in 2010.
Zo op nieuwjaarsdag denk ik altijd na over het afgelopen jaar. Het is net of ik dan alles wat er gebeurd is in mijn hoofd afspeel, als een film.

Als ik 2009 zou moeten beschrijven, is het eerste woord wat in me opkomt 'ingewikkeld.' Want dat was het.
Er zijn veel leuke dingen gebeurd, veel rotte dingen, rare dingen, onverwachte dingen, etcetera.
Ingewikkeld.
Ik ben best blij dat het 2010 is. Een nieuw jaar, een nieuwe start. Heel cliché, maar zo zie ik het.
En ja, ik doe ook aan goede voornemens. Of ik ze volhoud is een heel ander verhaal, maarja, stiekem is het ook een beetje voor het idee. Al ben ik van plan toch wel mijn best te doen ervoor.
Dat is trouwens één van mijn goede voornemens. Mijn best doen. Echt mijn best doen bij de dingen die ik doe.
Zodat ik de dingen kan bereiken die ik graag wil.
Nu ik erover nadenk, wil ik best veel eigenlijk. Soms denk ik, hé, Simone, wees eens tevreden met wat je hebt.
Misschien moet ik me dat dit jaar eens wat vaker realiseren.
Gelukkig heb ik nog genoeg tijd, kansen en mogelijkheden om er een succesvol jaar van te maken. En om deze blog goed te onderhouden! ;)
Happy new year!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten