woensdag 27 januari 2010

SPRING FEELING


Ik zit hier, met een dikke trui, de verwarming aan en warme chocomel. Verlangend naar de lente. Niet dat ik een hekel aan de winter heb, helemaal niet, maar zo langzamerhand heb ik er wel een beetje genoeg van. Vooral als ik op de fiets zit, met benen waarin volgens mijn gevoel messen in worden gestoken, en die even later helemaal gevoelloos zijn. Met een sjaal over mijn halve gezicht zodat ik wel terrorist lijk. Nee, ik zou er geen problemen mee hebben als dit weer onmiddellijk stopt. Ik verheug me op de dag dat ik mijn winterjas, sjaal, handschoenen en andere winterse dingen weer op kan bergen en 'Tot ziens, tot over 10 maanden!' tegen ze zeg. De dag het weer licht wordt 's ochtends. De dag dat de temperatuur niet te warm is, maar warm genoeg om zonder jas naar buiten te gaan. De dag dat mijn benen er niet afvriezen als ik een panty draag. Ja, die dag, laat hem maar komen hoor, dan vier ik feest! Voor nu moet ik het nog even doen met mijn dikke trui, verwarming en warme chocomel. Al ga ik die warme chocomel best missen hoor.


Doeg!

1 opmerking: